Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uuring: Eesti pankades on parimad kontaktiloojad
Uuringufirma Dive viis 2014. aasta lõpus pankade teenindustaseme kaardistamiseks taaskord läbi uuringu DiveTop3, kus selgus, et kõige kõrgemal tasemel on pankade teenindajatel kontakti loomine ning üldised suhtlemis- ja käitumisoskused.
Dive pankade teenindustaseme uuringust selgus, et Eesti pankade teenindajad on parimad kontakti loomisel. Foto: Andres Haabu
Pankade teenindustaseme uuringusse oli kaasatud 6 panka – tähestiku järgi: Danske Bank, Krediidipank, LHV, Nordea, SEB ning Swedbank.
Loe Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee, milline pank oli parima teenindusega, millistes küsimustes jäid teenindajad nõrgaks ja mis olid nende tugevused.
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.